dank jullie wel! Ik ben ook heel content met het voorlopig resultaat. Maar voorlopig nog wel n flink aantal jaar aan de majuriteit en verfijning werken
Ik vind het erg mooi, Marco. Mag ik vragen waarom je voor deze pot hebt gekozen (kleur en structuur)? Begrijp mij niet verkeerd, ik vind hem mooi, maar het is minimalistisch als je snapt wat ik bedoel.
Hoor graag je gedachte hierover.
JosvanE schreef : Ik vind het erg mooi, Marco. Mag ik vragen waarom je voor deze pot hebt gekozen (kleur en structuur)? Begrijp mij niet verkeerd, ik vind hem mooi, maar het is minimalistisch als je snapt wat ik bedoel.
Hoor graag je gedachte hierover.
Jos
dank jullie wel!
Over de potkeuze: in de basis mag een pot nooit overheersen. Hij moet de boom bijstaan in de gehele compositie. Als je bijv een mannelijke stoere boom hebt dan hoort daar een stoere hoekige pot zijn. Het is een heel verhaal om tot een juiste pot te komen. Een boom in bezemstijl groeit in de natuur op een open veld. Met wijds uitzicht. Dit is wat deze pot eronder uitbeeldt. De kleur en halfmatte glazuur geeft nog eens een heel rustig beeld. Dat is in ieder geval mijn mening.