Hij wordt steeds beter Marco, echt een hele leuke, ik hoop dat we deze nog vaker zien
Niet echt bonsaigerelateerd ofzo, maar Amon Amarth blijft toch wel m'n favo deathmetal. Als je nog eens wat tijd vrij hebt of 10 centimeter in 5 minuten aan je baard wil groeien:
Zoals al gezegd, echt een toffe boom. Ben zelf nog niet zo lang bezig dus ik kan je niet precies vertellen wat er allemaal klopt, maar het klopt allemaal precies;)
Sjorsvanleeuwen schreef : Zoals al gezegd, echt een toffe boom. Ben zelf nog niet zo lang bezig dus ik kan je niet precies vertellen wat er allemaal klopt, maar het klopt allemaal precies;)
Hoelang heb je deze boom ondertussen al?
Groet sjors
Ik heb hem al jaren, ooit eens meegenomen als pre pre prebonsai bij 1 van de gingko awards. Maar pas de laatste jaren ben ik meer met deze aan de slag gegaan.. zal eens een ouwe foto zoeken van toen ik hem aangeschaft had...
@Marcel: foto's rondom dan maar meteen. Komen meteen alle minpunten naar voren..
ik ben benieuwd naar die oude foto!
De boom ziet er inderdaad van de zijkant en achterkant wat plat uit, heb je nog plannen om dit aan te pakken of hou je het bij 1 voorkant?