Onderwerp:

eik 9 jaren 9 maanden geleden #37387

• Robin1988
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
  • Ontvangen bedankjes 0
Goedemiddag allemaal,

Hallo ik ben Robin en zit al enige tijd op dit forum rond te neuzen zonder enig bericht achter te laten.
Doordat rond te neuzen ben ik wel een stuk wijzer geworden over het kweken en verzorgen van boompjes.

Normaal gesproken kweekte ik Nederlandse groene plantjes op mijn balkon om later op te roken :whistle:

Ongeveer 5 a 6 jaar geleden vonden we een eikeltje wat al gedeeltelijk ontkiemd was. We besloten deze in de grond te stoppen en zien wat ervan terecht komt. Een seizoen later zagen wel een steeltje boven de grond uitkomen. Dit mini boompje heeft een aantal jaar (geen idee precies meer hoelang) op mijn werk gestaan tot ik besloot het boompje in een pot te doen. Zodoende heeft ie nog een tijd op mijn werk gestaan tot ik besloot hem mee naar huis te nemen :ohmy:

Ik heb nog een foto toegevoegd hoe hij er vorige zomer bij stond. Ook een aantal foto's van nu.

Afgelopen week verse aarde gegeven en afwachten hoe meneer de eik er deze voorjaar bij zal staan.

Op foto 3 of 4 zie je een dikke wortel boven de grond uitsteken. Weet eigenlijk niet of dit kwaad kan. Maar het ziet er wel cool uit al zeg ik het zelf.

Ik stop maar met typen want ben het beu.

Graag hoor ik jullie mening en tips zijn altijd welkom.

Adios!

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Robin1988.
  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts