leatherback schreef : Het was meer een voorbeeld om aan te geven dat het heel makkelijk is om alles wat anderen doen af te kraken, terwijl ook op jouw projecten wel het een of het ander aan te merken is. 15 Maanden geleden moest je nog met bonsai beginnen en nu begin je mensen af te doen als onzinnig bezig, en geef je antwoorden alsof je al tientallen jaren bomen hebt staan. Dat stoot mij een beetje tegen de borst.
maar het gaat hier over bomen.. als je over persoonlijke zaken wil praten mag je me steeds een pm sturen.. hoewel ik weinig geneigd zou zijn om daar nu nog op te antwoorden..
en met alle respect, op 15 maanden kan je heel veel leren, als je bij de juisten mensen gaat en weet waar je de info moet halen.. ik ken meer mensen die op 15 maanden enorm veel kennis opgedaan hebben..
ik doe trouwens op geen enkele manier alsof mensen onzinnig bezig zijn, tenzij ik zaken zie die gewoon te vreemd zijn om te geloven.. en daar wijs ik liever mensen op, ipv ze te laten voortsukkelen en aanmoedigen in onkunde.. het is soms wat grof misschien, maar ik ga iemand niet aanmoedigen om onzin uit te voeren..
maar ik heb het al begrepen.. zal hier niet te veel meer zeggen..