Bedankt allen voor de reacties,
Ik waardeer alle meningen, hier kan ik immers van leren, al dacht ik zelf eigenlijk wel redelijk goed bezig te zijn geweest.
Paar dingen moet ik toegeven;
ik weet dat het niet de beste tijd van het jaar is om om te potten, maar reden dat ik dit toch gedaan heb is omdat hij nog in zijn plastic potje van de winkel stond, bij deze heb ik aan de wortels niet zo heel veel gedaan als vooral alleen de bovenkant vrij gemaakt. Deze pot heb ik gekozen omdat de wortels er nog veel ruimte in hebben om te groeien. Dus ik dacht zelf dat het (redelijk) verantwoord was.
wat de snoei aangaat dacht ik zelf dat ik me nog redelijk ingehouden had, maar als ik nu de foto's terugkijk, moet ik toegeven dat het inderdaad wel erg veel is geweest.
Bedraden eigenlijk hetzelfde, dacht ik ook dat het wel meeviel.
Denk dat dat vooral is als je eenmaal bezig bent en het lekker gaat.
Wat het vormen aangaat heb ik vooral de bedoeling gehad om een basis te leggen, qua keuze welke takken we in te toekomst gaan gebruiken.
@leatherback, je reactie is erg stevig, maar wel duidelijk. ik moest er even overnadenken, maar ik begrijp je punt.
In de volle grond ga ik niks nieuws meer plaatsen omdat ons huis te koop staat en als ik binnenkort moet verhuizen moeten ze er weer uit. vandaar mijn voorkeur voor de (ruime) pot.
Wat kan ik er nu nog het beste mee doen?
bedraden ongedaan maken of verder mer rust laten?
Nu is het alleen erg jammer dat ondertussen deze reacties geplaatst zijn ik een andere boom hetzelfde onder handen genomen heb
Hier in een nieuw topic meer over.
Dus de reacties over deze gelden ook voor de volgende