BPost schreef :
Tom Haest schreef :
Fonz schreef : Ik merkte ook dat het ineens veel duurder geworden was op bol.com, heb nog een paar zakken staan dus ik kom dit jaar nog wel toe.
Hier vond ik het vorige week nog maar is precies nu ook uitverkocht.
tims.nl/_1-tom-poes-foetsieba-20-ltr/
Is nog wel te bestellen.
Ik heb net 10 zakken akadama/bims mix van ibuki-shop.com besteld en aangekregen. Maar eens naar het echte spul overschakelen
Ik heb het niet uit eigen ervaring, ik zeg het er maar bij, he.
Maar iemand vertelde me dat hij het spoelde en dat er op het water een olie achtige substantie dreef.
Als ik jou was zou ik toch maar eens een zak goed uitspoelen om te zien of het er bij jou niet inzit.
Mmm. Tom was jij het niet die een tijdje geleden stad en land afreisde om aan het spul te komen. Vanwaar je plotselinge ommekeer, aan je ervaring kan het niet liggen want die heb je zowiezo nog maar nauwelijks met bonsai. Of is het je bedoeling om zo als zo vaak om weer stemming te komen maken. Kom op zeg, dit materiaal heeft zich al lang bewezen, dat gezever hebben we hoop ik toch al wel gehad.
Dat was inderdaad ik, ja. Ik had er ondertussen een reisje van gemaakt met een bezoek aan jelle, het bonsai museum en de wintertentoonstelling bij deshima. Is daar iets raar aan?
Ommekeer, ik gebruik verschillende substraten, net om ervaringen op te doen.
Maar inderdaad, mijn duurdere en mooiste staan in akadama en bims en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
Ik heb ook nog nooit gezegd dat je terramol niet mag gebruiken of dat het slecht is, ik zeg altijd, gebruik een korrelsubstraat.
Eigenlijk heb in me niet te verantwoorden tevenover jou.
En ik heb ook geen zin om nodeloze discussies te voeren met mensen die me denken te kennen. Dus reageer ik er niet verder op.
Aan de anderen, bedankt voor de leuke reacties.