micka05 schreef : nou Youri, dan kom je al met hele bruikbare tips voor je leeftijd
Dankje Ik heb gewoon al 6 verschillende bonsai-boeken gelezen, ben met de 7e bezig, een engelse e-book over bedraden. Ook heb ik veel geleerd van video's bv. die van Graham Potter op youtube of de video's van
www.bonsaitv.com
;)
micka05 schreef : nou Youri, dan kom je al met hele bruikbare tips voor je leeftijd
Dankje Ik heb gewoon al 6 verschillende bonsai-boeken gelezen, ben met de 7e bezig, een engelse e-book over bedraden. Ook heb ik veel geleerd van video's bv. die van Graham Potter op youtube of de video's van
www.bonsaitv.com
;)
ik ga waarschijnlijk oook naar de bonsais kijken in heusden zolder
www.bonsaitv.com
;)
Eigenlijk woon ik in Ulvenhout, een dorpje naast Breda. Ik ga waarschijnlijk er zaterdag dan naartoe, want dan zijn er de meeste demonstraties. Ik neem in ieder geval geld mee, voor als ik daar nog iets leuks zie
Misschien zie ik je daar wel, haha