Nelis schreef : Niet stoppen hier te komen he ik heb juist zeer veel geleerd van je dus. Voor mijn ben je echt een aanwinst voor dit forum!
Thx. Maar tussen aan de ene kant een golf van mallsai, en aan de andere kant de trend om elkaar af te zeiken is voor mij de lol er een beetje af hier. Ik kom tzt zeker wel weer eens kijken. Maar nu ff niet.
MarkFlorussen schreef : Zou het kunnen zijn dat het niet negatief was maar een beetje sarcastisch?
Het is niet alleen deze post, maar de hele trend van reageren de laatste tijd op het forum. Het was gezellig, maar het laatste half jaar wordt het weer zuur elkaar de hak zetten.
Tom Haest schreef : Het is jammergenoeg niet alleen op het forum dat mensen elkaar afzeiken.
Nope. Ik ben ook bij Bonsaibook gestopt vanwege dit soort dingen (Hoewel het daar nog een stap persoonlijker werd)
Jellevanlooy schreef : Dat was het ja. Wat maakt mij dat nu uit? Ik heb blijkbaar weer veel stof gemaakt!
Tsja. Misschien een keer eerst denken, dan schrijven.
Jellevanlooy schreef : En wat zouden we zijn zonder de kennis van LB?
En dit soort dingen zijn nu precies het soort opmerkingen waar ik geen zin in heb. Je maakt het makkelijk om even afstand te nemen.
- out-