Leuke vondst. Maar die prijs gaat nog wel wat omhoog denk ik. Het is dat ik al wat drietands heb staan, en een berg zaailingen verwacht (hoop) te hebben aan het einde van het voorjaar, maar anders..
Iazoo schreef : LB, deze staan gewoon in je kweekbed? En overwinteren hier?
Ik heb er een in mijn kweekbed al 3 jaar. Ik heb er een in een pot. En ik hab een half kilo zaad in een zaaitray gedaan in het najaar. Dat laatste gaat me te veel zaailingen opleveren. Die gaan in zaaitrays als de eersten opkomen. En dan ga ik aan het einde van het jaar een-jarigen dumpen bij geinteresseerden, nadat ik de meest inteerssante 50 voor mezelf heb genoemn
Yannick excuses! Was in het geheel niet bedoeld om jou te overbieden cq prijs op te drijven. Was louter gepost ter info van forumleden.
Groet,
Tom
No worries, ik heb hier niet op geboden
En bij biedingen gaat het om wie het meeste er voor bied, dus dan nog moest het een boom zijn waar ik interesse in had gehad, dan is moest je nog steeds je excuses niet aanbieden
Yannick excuses! Was in het geheel niet bedoeld om jou te overbieden cq prijs op te drijven. Was louter gepost ter info van forumleden.
Groet,
Tom
No worries, ik heb hier niet op geboden
En bij biedingen gaat het om wie het meeste er voor bied, dus dan nog moest het een boom zijn waar ik interesse in had gehad, dan is moest je nog steeds je excuses niet aanbieden