Daar zou ik voor kunnen kijken maar ik heb toch liever iets wat goed bij de pot past dus een wat sierlijk iets.
Ik zal morgen als ik tijd kan vinden even wat foto's maken van de pot nu echt hihi.
Teunis-Jan Klein van Deshima Bonsai. Weet niet of dat dicht in de buurt is, anders zou je daar een kijkje kunnen nemen. Ook online is wel eea te vinden om onderschaaltjes te bestellen, of misschien kun je wat vinden op marktplaats?
YouriVanPinxteren schreef : Teunis-Jan Klein van Deshima Bonsai. Weet niet of dat dicht in de buurt is, anders zou je daar een kijkje kunnen nemen. Ook online is wel eea te vinden om onderschaaltjes te bestellen, of misschien kun je wat vinden op marktplaats?
Nieuwekerk aan de IJssel is wat ver weg. Wat dichtbij is voor mij is dan nog eerder Pierre de Nijs (Goes)
Hier in de omgeving is het best wel saai ook op winkel gebied. En een auto heb ik helaas niet anders kon ik wel even een dagje uit naar daar
Zal wel even op marktplaats kijken en anders ga ik wel kijken voor een nieuwe set.
Misschien een leuke voor mijn verjaardag volgende maand (van de familie)