Ik heb de Ginkgo gekocht voor 40 euro. Dacht zelf dat ik +- 10 euro teveel betaald heb. Maar na veel rondkijken op internet zag ik geen andere Ginkgo met die dikte stam voor dat bedrag.
ik weet niet vanwaar je bent.. maar als je goed kijkt vindt je beter voor minder..
vorig seizoen zag ik bij een kweker een hele hoop Ginkgo's die veel dikker waren dan deze op markplaats voor 50€
als je weet waar je moet kijken dan vindt je het wel.. hopelijk kan ik daar volgende week bewijs van geven..
1 raad.. kijk niet TE veel op het internet, maar ga regelmatig eens langs bij een bonsai kweker of zo.. die hebben vaak beter materiaal in promo staan en kan je echt leuke koopjes doen..
ik had het ook aan deze persoon gevraagd, maar na zijn prijzen en bomen gezien te hebben heb ik dus gepast.. en materiaal met veel meer potentieel aangeschaft ergens anders..
ben het wel eens met Auk dat dit misschien wel kan gaan om iemand die opkoopt en verkoop op het internet met reden winst te maken..
als je bv kijkt naar die kleintjes.. azalea 5cm: 60€?
ga naar een bonsai zaak, koop voor 20€ een azalea van ongeveer 9 jaar, snoei hard terug, na 1 seizoen heb je beter..