Gisteren ben ik met een paar vrienden een rondje Nederland gaan maken.
We zijn bij Lagas geweest, vriendelijke man. Heeft mooi materiaal staan, en als je de ogen goed gebruikt kan je er zelfs koopjes doen. Nu de man heeft natuurlijk wel een reputatie.
Verder zijn we bij Theunis Jan Klein geweest. Hier was ik nog nooit eerder geweest en zelf had ik al veel gehoord van Theunis Jan Klein maar nog nooit persoonlijk ontmoet. Wat een fijne mens is dat. Open, vriendelijk en behulpzaam, niets lijkt teveel voor deze man. Ook hier mooi materiaal, veel prébonsai, maar ook wat startmateriaal. Sommige goed aan de prijs anderen, laat ik zeggen, aangenaam geprijsd, kortom een prachtige zaak. Binnenkort gaat hij verhuizen en gaat de zaak dubbel zo groot worden. Ik wens hem alle geluk toe en ik zou zeggen, met zijn allen daarheen, deze mens verdiend het.
Dan nog bij Maarten van der Hoeven geweest. Wens je een eerlijk en deskundig antwoord, dan kan ik je deze man aanraden.
Heeft altijd een mooi aanbod en indien je meug er niet tussen zit zal hij uitkijken naar wat je wel wenst. Altijd leuk vertoeven bij van der Hoeven
grtn P.