kijk he lb, het picea bos geef ik u gelijk.
maar het de garantie gaat mij ook af voor die ulmus, want deze is ook pas verpot.
het bos vind ik garantie niet nodig, om de hele simpele reden, dat als er een boompje sterft het niets kost want ze komen uit een planten centrum en kosten tussen de 5 a 8€. moesten er nu binne de maand of 3 er 10 van de 15 sterven dan is het een ander geval hé.
moest het verkocht worden en het bovenstaande gebeurt dan kunne we natuurlijk altijd iets regelen met de koper
die ulmus geef ik geen garantie, die is kerngezond en ja zo kan je hem ook 3 weken geen water geven en zegge dat hij dood is gegaan door het verpotten.(het gebeurt nu eenmaal dat mensen soms een boom verwaarlozen
ik denk ook niet dat je bij een kweker moet aankomen na een maand of 2 dat je boom dood is door hem.
daarom was ik zo boos.ik zet mensen niet in de zak, omdat ik het zelf ook nie leuk vind. de prijzen zijn ook echt wat ik betaal heb voor de planten.de beuk was zo zonder korting. de ulmus was nog duurder, want ik krijg 20% korting, dus die koste ruim over de 400€.