Onderwerp:

Voorstellen 2 maanden 2 weken geleden #97392

• Jeroen_vdh
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
  • Ontvangen bedankjes 1
Dit jaar in bezit gekomen van dit mooie exemplaar. Dit is mijn eerste echte grote bonsai. Het gaat hier om een japanse witte den van tussen en 20-22 jaar is mij verteld.

Ik verdiep mij al langer in de hobby naastdat ik altijd al veel bezig ben met allerlei soorten planten.

Bonsai is voor mij toch wel de meest pure vorm om met de natuurlijk thuis bezig te zijn. Wat een geweldig gevoel om je bonsai het goed te zien doen en hier dagelijks mee bezig te zijn.

Volgendjaar wil ik graag wat exemplaren kopen waarmee ik kan gaan experimenteren, denk aan een Acer of een juniper.

De plantentrap heb ik direct na aanschaf gemaakt zodat hij een eervolle plek in de tuin heeft.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Jeroen_vdh.

Voorstellen 2 maanden 2 weken geleden #97393

• devriesman
  • devriesman's Profielfoto
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ontvangen bedankjes 78
Welkom!
Hoe is het met je Duranta?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jeroen_vdh

Voorstellen 2 maanden 2 weken geleden #97394

• Jeroen_vdh
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
  • Ontvangen bedankjes 1
Helaas helaas helaas is hij zelfs bij de topzorg van de kweker te komen overlijden.

Het enigste wat ik hier goed uit kan doen is een leerling uit trekken. Oorzaak is vermoedelijk toch een periode van te weinig water, dit zal vermoedelijk bij de opas tijdens mijn vakantie gebeurt zijn welke ik niks kwalijk kan nemen.

Volgende keer zal ik mijn instructies beter opschrijven en bij terugkomst nog beter onderzoeken of alles de periode inderdaad heeft overleefd. Tussentijds ook zeker om updates vragen.

Voor mij komen er ook zeker geen binnen bonsai meer, achteraf had ik hem ook heel goed buiten kunnen zetten maar dat was mijn onwetendheid.

Maar leuk dat je er naar vraagt !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: devriesman

• Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts