Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

hierbij mijn acer palm deshojo en fagus crenata 8 jaren 10 maanden geleden #43563

• leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 2541
Neuh, niet echt een risico, als je met schoon gereedschap werkt. Ik heb vorig jaar een deshojo gemarcotteerd. Als de plant niet veel zon krijgt, blijkt het lang te duren. Ik heb na een jaar wachten de plant meer zon gegeven en binnen enkele weken had ik wortels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

hierbij mijn acer palm deshojo en fagus crenata 8 jaren 10 maanden geleden #43568

• Tom81
  • Tom81's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 139

Alex Waeytens schreef : valt goed mee..

let wel op dat zulke soorten een heel zwak wortelstel hebben en daarom bijna altijd geënt zijn op een sterke soort.

trouwens, laat een deshoyo zo'n 8 jaar in volle grond en je hebt ook een best dik exemplaar..

Zou dat in dat in de toekomst problemen geven als de sterke (onderstam/soort) wegmarcoteert? en de top (zwakke soort) overhoud?

hierbij mijn acer palm deshojo en fagus crenata 8 jaren 10 maanden geleden #43574

• leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 2541
Als je de onderkant wilt hebben zowieso niet.
Ik ga over een paar weken mijn marcot voor de eerste keer verplanten, en kan dan zien hoe zwak die wortels echt zijn.

hierbij mijn acer palm deshojo en fagus crenata 8 jaren 10 maanden geleden #43578

• Ronnie Peters
  • Ronnie Peters's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Ontvangen bedankjes 23
Mooi dat er wijnig risico aan zit dan ga ik dat proberen lijkt ne erg leuk
Ik zal de vorderingen op het forum plaatsen

• Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts