Hallo allemaal,
Ik had van de Zomer een mooie Liguster gezien, en ik dacht die wil ik ook graag nog eens aanschaffen.
En na een hele tijd wachten, nadenken, vergelijken en overwegen is het uiteindelijk dit boompje geworden, ben er helemaal blij mee
. Liever gezegd laaiend enthousiast.
Ik heb gekozen voor var. Variegata om wat bont aan m'n collectie toe te voegen en het heft elkaar qua kleur allemaal mooi op vind ik. Ik heb inmiddels een stelling voor het raam gemaakt waar de boompjes nu allemaal op staan als er interesse voor is wil ik wel een keer een foto plaatsen.
Hier zijn wat foto's van het boompje, hij staat in akadama, en is +- 10/12 jaar oud.
Ik werd helemaal verliefd op het boompje door de stambasis, de bladkleur en de vorm/kleur/structuur van de stam.
Ook de plaatsing van de boom sprak me erg aan, en de pot vind ik ook erg mooi, en geeft een mooi contrast met het boompje.
Er zit een iets donkerdere schaal onder die niet afsteekt maar juist een rustige ondergrond geeft vind ik. Hij is op dit moment bedraad, en er is me aangeraden dit voorlopig nog even te laten zitten.
groeten,
Joey
PS betere foto's kunnen geplaatst worden op verzoek, bij daglicht komt het allemaal wat mooier uit maar voor nu voldoet dit hopelijk wel even.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
De plaatjes op de
website
van H&H mag je natuurlijk ook bekijken als je zin hebt.
Deze zal wel spoedig verdwijnen aangezien hij verkocht is en dan gaat hij natuurlijk van de site af.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
groeten,
Joey