ik zal dan maar als eerste de correcte format gebruiken..
Ontwerp
7/10 leuk ontwerp, leuke karakter tak, maar.. het stoort me wat dat de 2 onderste linker takken opwaarts gaan en net daarboven de takken neerwaarts het zou misschien minder storen als de 2de tak links weg zou zijn, dit zou misschien de karaktertak ten goede komen.. en de jin die naar voor gericht staat stoort me ook een beetje.. misschien iets inkorten.
Techniek – Tapsheid
5/10 aangezien de boom nagenoeg geen tapsheid heeft
Techniek – Nebari
niet te zien
Techniek – Takken
6/10 zie eerste punt
Techniek – Potkeuze
jammer genoeg iets te donker om dit te kunnen beoordelen en gezien de foto staat deze dus blijkbaar ook nog niet in de juiste pot
Techniek – Bedrading
8/10 heel goede bedrading, maar moeilijk te zien door de zwarte onderliggende bescherming(?)..
Techniek – Opbouw
7/10 mooie opbouw, behalve dan de 2de linker tak en de rechterkan die naar beneden toe dichter bij de stam lijkt te komen. hier zou de afstand tot de stam beter dezelfde blijvende helemaal tot beneden.
Balans
6/10 lijkt in balans, maar is heel moeilijk te zeggen aangezien door de donkere foto de diepte van de boom moeilijk te zien is.
Karakter
5/10 pas gevormd en jonge boom, dus nog maar heel weinig karakter, maar als je verderwerkt volgens je virtual en werkt aan enkele minpunten wordt dit een mooie karaktervolle boom ooit