Hallo Marco, volgens mij kennen wij elkaar wel van facebook. Over de Spirea.
Oscar en ik kennen elkaar al jaren (ik docent, hij leerling op dezelfde scholengemeenschap). Leuk verhaal voor een andere keer. Los van het feit dat ik Oscar ken en hem met zijn werk wil laten zien aan de wereld, zodat dit hem succes geeft, vind ik het echt heel bijzonder dat hij Kimura heeft kunnen filmen.
Los hiervan even over de course:
Ik heb de course gekocht en ben hem aan het bekijken. Ik had ook een mooie boom kunnen kopen. Heb ik in dit geval niet gedaan.
De manier waarop gefilmd is, vind ik super. Je kan echt op de vingers meekijken met Kimura. Dat is bijzonder om te zien. De leerlingen die rennen om hem te helpen, de vragen die hij stelt aan hen. Simpele tips die gegeven worden. Humor die wordt gebruikt.
Ik vind het het geld waard. Ik kan niet zomaar even ergens een cursus gaan volgen. Daarvoor heb ik de tijd en de financiële middelen niet.
Of je met 1 keer kijken klaar bent? Dat denk ik niet. Er zijn steeds kleine technische details te zien. Dat is wat ik sowieso vind van de cursussen die ik heb gekocht en gezien (van Bonsai Empire). Nee, ik heb ze niet allemaal gekocht en ja, ik wil het wel, in de toekomst.