dennisfranx schreef : leuk potje teye01 had je nou nog een boompje kunnen vinden ?
Thnx.
Ja dat heb ik zeker. Ik laat hem alleen mee doen met de loofboomwedstrijd dus kan hem niet laten zien. Het is niks speciaals maar vond hem wel grappig. Nog net voordat ik weg ging heb ik hem kunnen meenemen
.
marcellucas schreef : weet niet wat ze bedoelen met 'breed'. Hosta's groeien ieder jaar uit een wortelkluit die steeds groter wordt. Dus in theorie oneindig groot zou kunnen worden. In een pot kan dat natuurlijk niet.
oh ja, als je ze in kleine potjes groeit, zul je wrl wel regelmatig moeten verpotten om de kluit te verkleinen.
Ik weet ook niet precies wat ze daar mee bedoelen maar ik dacht dat dan de stengels met blaadjes zo lang zouden zijn of zoiets dergelijks. Lijkt me wel een heel leuk plantje om is te proberen.
Ik ben me er bewust van dat ik ze vaker moet verpotten maar dat zal niet al te erg zijn. Ze zitten toch in zulke kleine potjes
.
Jellevanlooy schreef : Klein varentje???
Ben niet op de hoogte van dit soort plantjes hoor, gewoon een ideetje...
Trouwens leuk om het jonge geweld met bonsai bezig te zien teye...
Jij bent de toekomst van de hobby!
Wat een grote vuurbal joengeuhhh.
Ja ik vind een varen altijd erg leuk maar je ziet ze zo vaak. Als je een mooie hebt kan het echt prachtig zijn, maar ik wil iets spannenders
.
Ik hoop dat ik ook nog lang door kan gaan met de hobby
.
Heel schijndel verwoest met die bom, hahahahahaha.
Dankje voor het compliment David!
Mvg. Teye