Dankje voor de complimenten!
@Steve, hij staat thuis wel in een klein laagje met water maar ik denk als ie ooit op een tentoonstelling komt te staan (
) dat je me dan wel ziet met een flesje water en een pipet. 1 dag zonder water en het is een beetje warm dan is ie droog, nu kan deze soort daar goed tegen maar als ie te lang droog staat gaat ie dood. Hij staat in turfstrooisel. Je zou er wat perliet bij kunnen gooien als je wilt, maar hij staat echt in een klein potje en dat zou een te grote korrel worden. Ook zie ik de wilde drosera (zoals intermedia en rotundifolia) ook niet in zo'n lucht doorlatend mengsel staan en al mijn andere planten doen het prima. Ze kunnen zich goed aanpassen
.
Ik zou hem in principe ook maandag mee kunnen nemen naar de club. Dan gaan we namelijk de stand maken voor de NBS en dan moest je ook je accentplanten meenemen, maar ik weet niet of ik dat ga doen.
Edit: ik laat hem ook wel is expres een beetje uitdrogen want dan krijgt ie kortere bladstelen (bij mij wel iig) en iets dikkere, kortere vangbladen. Ik zelf vind dat mooier staan als accentplant.