knoep schreef : hier wil ik wel iets over zeggen, als ik zie wat jp hier boven doet(alles zo vol leggen) en dat ik sommige hetzelfde zie doen. heb ik de indruk dat wij mss te braaf zijn in mest geven. ik vind het wel een mooi voorbeeld over het feit dat je niet zo snel overbemest als sommige denken.
dit denk ik dus ook.. daarom dat ik die vraag stelde..
ik begrijp ook wel dat JP het hier op dit forum niet wil zeggen aangezien er over sommige zaken wel eens heftig gediscussieerd wordt..
ik begrijp ook dat sommige mensen zeer bedacht wegblijven uit deze topic omdat ze misschien ruzies willen vermijden, maar hoe je het ook draait of keert, de kennis die deze persoon bezit is wellicht meer dan veel van ons samen en ik denk ook wel dat we er toch heel veel kunnen uit leren.
ik geef daarom ook gerust toe dat ik dezelfde fout gemaakt heb toen ik als prille beginner in discussie gegaan ben.. maar inmiddels heb ik heel veel info op internet en andere bronnen teruggevonden en uiteindelijk kom je maar tot 1 conclusie: deze persoon weet waarover hij praat en ook al denken sommige onder ons dat we het soms beter weten, kunnen we daar beter eens over nadenken.
ik zeg dit niet om de persoon te verhemelen of gelijk wat, maar eerder om mijn respect uit te drukken om de kennis die de persoon bezit en ik weet nu ook wel dat, indien JP mij iets zou zeggen ivm een boom, dan zou ik die raad zeker ter harte nemen, ook al ben ik het er misschien niet meteen 100% mee eens.
naast de collectie die deze persoon heeft kan je niet naast kijken, en zo'n collectie heb je alleen maar als je heel goed weet waar je mee bezig bent.