Mijn vader is een jaar geleden begonnen met het kweken van dwerg garnalen. Nou had ik in het begin zo van oke leuk geinig maar meer niet. Maar ben zins een paar maanden geleden wat meer gaan verdiepen in de dwerg garnalen en heb een ook info opgezocht erover. Nu blijken er dus al een hele hoop kleur variëteiten te zijn. Dus ja om een lang verhaal kort te houden ik ben mijn aquarium aan het omtoveren tot een dwerg garnalen paradijs. Ik zal ook wat foto's plaatsen van een paar verschillende garnaaltjes. En 2 foto's van mijn aquarium en een voorbeeld foto van wat ik ongeveer van plan ben. Gr gio
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
leuke hobby, heb zelf ook altijd aquariums gehad met van alles daarin, op het moment heb ik er geen, wel staat een kleine kinder bakkie op de agenda voor de kleine.
Ben vandaag met mijn vader langs een stenen en tegel bedrijf geweest om ardener breuk steen te halen. Was voor een kilotje 5 euro kwijt nou das spot goedkoop. Eenmaal thuis de stenen even goed schoon gemaakt met water en een afwas borstel. Toen we daar eenmaal klaar mee waren hebben we de eerste laag gemaakt, en daarna alle hoekjes en gaatjes opgevuld met akadama en witte grind. Nou ik zou zeggen enjoy the pictures die ik tot zover heb gemaakt.
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken