DavidRoussel schreef : Ziet er in het echt veel beter uit
Wanneer heb je die dan gezien?
Veilig thuis gekomen dus? Was nog leuk in Utrecht?
Ja, maar we zijn voorzichtig geweest hoor.
Blij dat ik in utrecht geweest ben. Ook een plaats om te onthouden en nog eens te doen. Net zoals het museum.
Top tweedaagse!
Bedankt Jelle (en Petra ook natuurlijk).
Tom Haest schreef : Ook een plaats om te onthouden en nog eens te doen. Net zoals het museum.
Van harte welkom. Maar volgende keer doen we het zonder een motor die uit mijn auto valt, ok? (inmiddels bevestigd: De motor is 100% verloren. Moet helemaal uitgewisseld..)
DavidRoussel schreef : Ziet er in het echt veel beter uit
Wanneer heb je die dan gezien?
Veilig thuis gekomen dus? Was nog leuk in Utrecht?
Ja, maar we zijn voorzichtig geweest hoor.
Blij dat ik in utrecht geweest ben. Ook een plaats om te onthouden en nog eens te doen. Net zoals het museum.
Top tweedaagse!
Bedankt Jelle (en Petra ook natuurlijk).
Utrecht, ik woon mijn hele leven al vlak in de buurt ervan, een heerlijke stad met van alles en nog wat voorhanden.
Tom Haest schreef : Ook een plaats om te onthouden en nog eens te doen. Net zoals het museum.
Van harte welkom. Maar volgende keer doen we het zonder een motor die uit mijn auto valt, ok? (inmiddels bevestigd: De motor is 100% verloren. Moet helemaal uitgewisseld..)
Jammer, shit happens maar beter een motor dan de mens
Jammer, shit happens maar beter een motor dan de mens
zo is het, david.
Spijtig voor de motor.
Volgende keer zonder pech, inderdaad.