leatherback schreef : Precies wat ik dus bedoel. Ik stel een vraag (Heb je geen facebook; Omdat dit soort spul bij mij op facebook belandt of via mijn prive vrienden lijstje rondgestuurd wordt, en ik het niet op een onderwerp-specifiek forum zou plaatsen). Vervolgens wordt ik van alle kanten aangevallen. Alsof ik geen recht heb een post te plaatsen.
Daarom maakte ik de vergelijking met het eenzijdig toe-eigenen van het recht een mening / wens te hebben, zoals bv de PVV nu doet in de politiek (En nee, niet alle politieke partijen hebben die houding) en dan is het een indicatie van hoe ik mij beter in de hobby zou vinden? Vreemd hoor.
Waar gaat het helemaal over? Ik kan ook zeggen: "Als mijn opmerkingen zo storen, waarom kijk jij er dan naar?". Maar goed. Als mijn input niet gewenst is op het forum, dan kan ik ook gewoon ophouden te posten op bonsaiempire.
Ik denk niet dat het zozeer gaat over het wel of niet posten maar je komt nu niet bepaald dat je zegt van positief over terwijl dit topic positief is bedoeld en niet bedoeld om het af te lopen kraken omdat een enkeling hier op het forum ook een beetje lol kan beleven.
En zoals ik al zei in mijn post dat het is voor een off topic gebeuren en niet met alle geweld bonsai gerelateerd zijn.
Ik heb meerdere fora bezocht en dit is eigenlijk vrijwel het enige forum waar een off topic topic (al is het door een enkeling) afgekraakt word.
Een scooterforum bijvoorbeeld gaat niet alleen over scooters ook hun hebben off topic gebrabbel,
Brommobielforum hebben ze ook een off topic gedeelte zelfs en ook daar doet elk lid gewoon vrolijk mee.
Borderline forum exact hetzelfde verhaal.
Ik heb zelf op het afzeik forum gezeten en zelfs daar was het off topic gedeelte gewoon positief en leuk.
Maar hier word het (bij een enkeling) niet geaccepteerd???
Het is hier toch geen forum voor bekakte miljonairs of wat???
Maar ja als je van een mug een olifant wil maken moet je dat vooral doen.
Dit is mijn laatste post over al dit ik ga weer
gezellig verder.