Dicky schreef : Waarom gelijk bovenop de kast, waarom altijd zo kattig, als het om de mening van anderen gaat.
leatherback schreef : Wist je dat niet/ Dat is het nieuwe verdraagzaamheidsbeginsel in Nederland. Jij moet accepteren wat ik doe, maar wat jij vind, dat is onacceptabel. Je ziet het eigenlijk overal.
Je ziet het wel op meer fora. Ze komen binnen met heel veel bombarie, zonder zich te verdiepen in de cultuur van dat forum en zijn niet gediend van enige vorm van kritiek. Hun betrokkenheid veranderd al vrij snel van waar het in feite om gaat in andere zaken onder het mom van, moet kunnen toch. Ik vraag me wel eens af zijn ze nu echt op zoek naar een hobby, of zoeken ze alleen maar aandacht. Ik heb ze hier en ook op andere fora wel meer langs zien komen, maar na een poosje lost zich dit meestal vanzelf weer op.[/quote]
1. Omdat hier niet om een mening gevraagd word!!
2. Over verdraagzaamheidsbeginsels gesproken: verbeter de maatschappij begin bij jezelf!
3.Sommige mensen doen dat wel alleen andere mensen kunnen het niet verdragen en verwijzen meteen naar facebook.
een ignore button zou hier heel erg op zijn plaats zijn
Voor de mensen die het wel leuk vinden gewoon door blijven gaan.
Bij deze de mensen die wel lol willen hebben blijf maar lekker reageren en negeer deze 2
te serieuze mensen.
greetzz and have fun