dennisfranx schreef : Ik kwam op craftsy.com een online class tegen om te leren bedraden van Colin Lewis ik ben er al mee begonnen zeer leerzaam ! De class is gratis als je je even registreerd www.craftsy.com/gardening/classes/bonsai...ing-essentials/35341
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
MoniqueVeltrop schreef : dennisfranx schreef : Ik kwam op craftsy.com een online class tegen om te leren bedraden van Colin Lewis ik ben er al mee begonnen zeer leerzaam ! De class is gratis als je je even registreerd www.craftsy.com/gardening/classes/bonsai...ing-essentials/35341 Deze stond hier al op, 'n tijdje / 27 maanden geleden www.bonsaiempire.nl/forum/basis-techniek...aden-met-colin-lewis Maar idd handig
MoniqueVeltrop schreef :
dennisfranx schreef : MoniqueVeltrop schreef : dennisfranx schreef : Ik kwam op craftsy.com een online class tegen om te leren bedraden van Colin Lewis ik ben er al mee begonnen zeer leerzaam ! De class is gratis als je je even registreerd www.craftsy.com/gardening/classes/bonsai...ing-essentials/35341 Deze stond hier al op, 'n tijdje / 27 maanden geleden www.bonsaiempire.nl/forum/basis-techniek...aden-met-colin-lewis Maar idd handig DOH. .... maar goed wel leuk om weer even onder de aandacht te brengen bij de nog nieuwe hobbyisten!
dennisfranx schreef :
MoniqueVeltrop schreef : DOH ¿? En dat betekent ¿? Maar idd goed om nogmaals onder de aandacht te brengen