Ja Sander, t is ook een hele uitdaging voor mij maar ga mijn best er voor doen natuurlijk!!! Grappig dat het toch stiekem wel wat mensen intresseerd en benieuwd zijn naar het resultaat
Jelle, moeilijke keus ja, ben er nog steeds niet echt over uit, als ik er een stuk of vijf neem dan word het natuurlijk wel erg moeilijk om zoveel plekken netjes aansluitend op elkaar te maken!!! Denk dat ik ze iets insnijd in de lengte en ze super strak omwikkel en dan maar een aantal maandjes afwachten voordat k ga kijken denk ik.
Zou ik dan nu direct ook al de wortels snoeien?? Ze komen al erg veel onder de potten uit, maar mijn gevoel zegt dat k dat beter volgend jaar kan doen...
Ziet er trouwens mooi uit die stekjes, hoop daat ze daadwerkelijk aanslaan, het inmiddels dr ook wat geplant nadat ik wat op had gescharreld...wie niet waagt wie niet wint zeggen ze dan he
Bonsai1.2 dankjewel, heb het even bestudeerd, had nog niet eerder die 2e inkeping gezien op een tekeningetje...kun je me misschien vertellen waar dat voor is??? Tenminste zo zie ik het dan hehe