Onderwerp:

Workshop Bjorn Bjorholm bij Yannick Kiggen 8 jaren 8 maanden geleden #46377

• ybonsai
  • ybonsai's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 387

knoep schreef : Ten eerst is mij niks aan geraden van te laten staan, dat is er achteraf uitgekomen.

En toen de boom uit te pot kwam na zijn dood zat d epot vol wortels dus daar zat ook het probleem nie.

En aan de nazorg lag het ook nie want voor die boom is er toen zelfs speciaal een shaduw net gehangen om de volle zo'n te kunne vermijden.

Maja zo gaat het dus nu eenmaal met professionals he, liever voor elkaar opkomende dan eens opkomen voor de mensen die eigelijk het belangrijkste zouden moeten zijn voor hun. Want liever een gewoon hobbyist tegen de schenen stampen dan het oneens te zijn met een mede pro. Want ja wa gaan die dan wel nie denke.want ego is heel belangrijk precies

Hier ga ik het bij laten.
Weer een les geleerd en conclusie getrokken vandaag.

Kevin,

Waar komt dit weer vandaan, ik kies geen zijde maar ik grijp wel in als jij mijn zaken in een slecht daglicht stelt. En de workshops die ik inricht met Bjorn zijn mijn zaken.
Gij gaat er blindelings prat op dat de boom gehemeld is door die scheur, wat op dat eigenlijke moment duidelijk alleen maar dood hout was. En dit hebben idd verschillende mensen kunnen beamen. Het zal wel een raadsel blijven, maar ik heb u wel degelijk van tevoren gewaarschuwd wat de risico’s zijn als je onmiddellijk aan deze boom ging werken, de boom heeft nog geeneens de kans gehad om zich te acclimatiseren.
En dat ik niet voor mijn cursisten kies, weeral een verwijt naar mij en mijn business toe, heb ik in het verleden toch meer dan eens bewezen dat dit zeker niet zo is. Of vergeet je dat ik je beuk, gratis en voor niets, heb laten stijlen door Will Baddeley? Of de Berk die ik aan u verkocht heb? Of de satsuki die ik op uw verjaardag ben komen brengen? Zoals altijd sla je weer wild om je heen, of het nu gerechtvaardigt is of niet.
En nogmaals, ik ben niet uit op ruzie, maar ik kom op voor mijn zaak waar ik in geloof.

Met vriendelijke groeten,
Yannick

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Workshop Bjorn Bjorholm bij Yannick Kiggen 8 jaren 8 maanden geleden #46378

• knoep
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 348
Punt 1. Als iemand buiten u mijne of ene andere boom naar de klote doet heeft da niks met u zaak te maken. Alleen met de persoon die em naar de klote heeft gedaan.

Punt 2: andere hebben niks te beamen. Mijn boom was kapot 4 weken na het kraken van de stam. En omdat hij zegt da da het dood hout was dan is da ook zo. Zo werkt da nie.
En alles wat ge verkocht heb hebt ge nooit gedaan met verlies, ge hebt er altijd aan verdient.

En dat gij altijd voor de pro's kiest is daadwerkelijk zo,of is het nie uw uitspraak dat ge toch moeilijk commentaar kunt geven op mindere bomen op sociale media omwille wat de andere pro's wel nie gaan denken.

En wat gij gedaan hebt met will baddeley was niet gevraagd door mij,ik vroeg gewoon eens om ernaar te kijken, niet om een geheel andere vorming,wat eigenlijk niet mijn bedoeling was voor die boom.

Maar dit alles doet er nie toen. Ik beweer nie dat die gast niks kan want die jonge heeft talent en doet magische dingen met bomen.Maar dat neemt niet weg dat hij in mijn ogen de reden was voor het sterven van mijn boom en ik daarom ook nie mee doe aan zijn workshops.

Verder ga ik hier niet meer op in. Is niet de moeite dat ik mijn tijd en energie hierin steek

Laast bewerkt: Post by knoep.

Workshop Bjorn Bjorholm bij Yannick Kiggen 8 jaren 8 maanden geleden #46379

• Tom81
  • Tom81's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 139
Ik wil mij er geenszins mee bemoeien of een kant kiezen. Maar is het een idee dat jullie deze discussie via de telefoon uitspreken of nog beter in persoon?

Wellicht iets contructiever dan over en weer online op elkaar reageren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marcellucas

Laast bewerkt: Post by Tom81.

Workshop Bjorn Bjorholm bij Yannick Kiggen 8 jaren 8 maanden geleden #46382

• knoep
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 348

Tom81 schreef : Ik wil mij er geenszins mee bemoeien of een kant kiezen. Maar is het een idee dat jullie deze discussie via de telefoon uitspreken of nog beter in persoon?

Wellicht iets contructiever dan over en weer online op elkaar reageren.

Best tom, je hebt gelijk.dit hoor niet bij de discutie hier. Maarja dat isvan mijne wegen opgaan in het moment.

Van mij mag de moderator mijn post hier wissen.
En zo kan de rest dan verder rustig verlopen.

Een terechte opmerking

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren
Cron Job Starts