Onderwerp:

Let op je bomen! 9 jaren 10 maanden geleden #36211

• Xxxneoxxx@home.nl
  • New Member
  • New Member
  • Ontvangen bedankjes 0
Hier zijn alleen de Zelkova (van oorsprong een binnenbonsai als ik de Hoka-eindejaars-sale mag geloven - kijken of die het buiten uit gaat houden en anders is het gewoonweg een mooie, nieuwe pot voor erg weinig :)) en de Malus een paar daagjes de onverwarmde, matig geïsoleerde schuur in gegaan. Zijn vandaag weer naar buiten gegaan. Staan in een kastje (wat de bouwmarkten verkopen alszijnde kleine kastjes met afdankjes voor houtopslag) tegen een muur van het huis aan (restwarmte) tussen de andere boompjes. Beetje uit de wind. Kewstie van temperatuur in de gaten houden en dan kan het gros echt wel buiten blijven me dunkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Let op je bomen! 9 jaren 10 maanden geleden #36260

• GiovanniKooreman
  • GiovanniKooreman's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 146
Alles staat bij mij nog steeds op zijn plek, het is namelijk niet kouder geworden dan -5 graden. Dus geen enkele reden om de boompjes achter de schuur te verstoppen dit jaar :) .

Let op je bomen! 9 jaren 10 maanden geleden #36261

• RiaBronkhorst
  • RiaBronkhorst's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 147
alleen een beetje beschut tegen al te veel regen en zo mogelijk tegen de wind maar dat lukt niet altijd.
alleen de amandel binnen gehaald en één Perzische slaapboom de andere heb ik buiten laten staan.
het zijn zaailingen van vorig jaar, kijken welke het, het beste blijft doen.
de rest staat lekker buiten

• Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts