rravenho schreef : Het is ook een quiz met vraag en antwoord.
Dan moet de vraag wel beantwoord kunnen worden. Jouw vraag bevat een mening, geen feit, en kan dus niet beantwoord worden, omdat antwoorden die niet gelijk zijn aan jouw mening, volgens jou dan dus fout zijn.
Het is geen zoekplaatje met verwijzing naar ellenlange artikelen.
Twee helemaal niet zo lange en prima leesbare artikeltjes hoor, maar ik snap je.
Het antwoord dat je vermoedelijk wilt horen is dat dit materiaal zorgt voor grillige wortelgroei en slecht vertakte wortels.
Mijn vraag is dus ook geen mening.
Wanneer je daar anders over denkt ben je vrij en mag je altijd besluiten om niet te antwoorden op de vraag.
Als ik een andere mening heb, dan wil je liever niet dat ik antwoord?
Het was en iotes immers de bedoeling om er op een leuke manier met zijn allen van te leren
Dat ben ik met je eens. Het is dan ook zeer leerzaam om andere en tegenstrijdige meningen te lezen.
mijn mening betreft is dit veelal uit eigen ervaring, niet van horen zeggen,uit boekjes of uit de duim gezogen.
Ik geloof je - ik weet wat jij voor bomen neerzet en wil mezelf of mijn kennis beslist niet met die van jou meten.
De bonsai-kweker uit het tweede artikel heeft echter bijna 50 jaar ervaring en goede ervaringen met turface - en hij is bepaald niet de enige.
Mijns insziens is er geen juist antwoord op je vraag.