huh? volgens mij word het boompje der echt wel mooier op als enkel de onderste tak behouden blijft..en er zit toch al tapsheid in??
als je de stam volgt word die toch mooi geleidelijk aan smaller...zeker als je die onderste tak volgt....
Ik heb 3 opties, van je gestolen foto gemaakt . Optie 1 wat ivan al aangaf, dan zou je een waterval idee kunnen maken. Zeg maar dat je het loof naar 1 kant naar beneden laat hangen. Optie 2, wat ik in gedachten had is dat je alle takken kort zet. En dan het kleine takje in het midden van de stam gebruikt om een nieuwe top te maken. En optie 3 is dat je optie 1 kiest, maar dan de wortelkluit zodanig vormt dat de boom op deze manier in de pot komt te staan. Dit zijn mijn ideeën als ik zo naar je boompje kijk. Gr gio
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Ben vanmiddag bezig geweest en na even te aarzelen heb ik dan toch besloten om zowel de pot als de wortelkluit en de takkenstructuur te veranderen. Hierbij laaat ik een paar foto's zien. Ik denk dat het resultaat het aangebracht voorbeeld redelijk benaderd.
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken