Laten we zeggen 's ochtends (niet al te vroeg natuurlijk
) verzamelen we.
In het geval van een goede locatie denk aan een bonsai centrum is het natuurlijk leuk om elkaar te leren kennen rond te neuzen en bakkies te doen.
Wat mij ook leuk lijkt is wat we eigenlijk op het forum doen ook dan te doen dus iedereen kan een boom meenemen en aan werken of elkaar helpen en samen aan werken.
Persoonlijk zou ik het erg gaaf vinden een bekender persoon ondertussen een demo geeft en vragen kan beantwoorden.
Omdat ik natuurlijk richting het voorjaar een competitie start met wie de mooiste boom uit goedkoop tuincentrum materiaal kan vormen, is het misschien ook leuk om die in real life te zien.
Dit allemaal na het kletsen en kennismaken.
Even voor de duidelijkheid dit soort dingen zoals een demo is natuurlijk alleen mogelijk als er genoeg animo is.
En ook leuker voor degene die de demo doet.
Ik zat te denken aan bijvoorbeeld TJ of Hans van Meer, maar suggesties zijn altijd welkom.
Kortom gezelligheid, leermomenten, vermaak en aan bomen werken.
Het is een ruwe opzet en een eerste idee maar ik denk dat veel van jullie ook wel benieuwd zijn wie er nou eigenlijk achter die avatars schuilen
Hoor t graag wat jullie ideeen zijn en mocht het een succes worden is het mogelijk voor herhaling vatbaar en tevens zoals de titel al zegt er een 'nieuwe bonsai ontmoetingsplek' ontstaan.