bonsai1.2 schreef : een bonsai die van herrie houd hmm interessant maar dat bedoel ik niet XD ik wilde typen luchtvochtigheid's graad heerlijk die type fouten mijn excuses
Geeft niet hoor.
Ik zie hier ook vaak dat mensen 'Foetsie-Bah' typen ipv akadama
akadama zijn gebrande of gebakken klei korrels en foetie-bah zijn ook gebrande klei korrels alleen dan te gebruiken in katten bakken met het een en ander eraan toegevoegt met lucht verfrisser en andere zooi wat ik ervan begrepen heb teminsten gr bonsai1.2
bonsai1.2 schreef : een bonsai die van herrie houd hmm interessant maar dat bedoel ik niet XD ik wilde typen luchtvochtigheid's graad heerlijk die type fouten mijn excuses
Geeft niet hoor.
Ik zie hier ook vaak dat mensen 'Foetsie-Bah' typen ipv akadama
Geniaal!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: YouriVanPinxteren
Ik denk dat dat wel duidelijk was, maar toch fijn voor de volledigheid .
Had ik wel door hoor, ik kon het alleen niet laten er een grapje over te maken.
wilde je met geen enkele intentie in verlegenheid brengen of iets dergelijks,
hoop dat jij (en de anderen ook) tegen een geintje kunnen.
ik vond het wel mooi hoe jij erop reageerde ik had spellingfout correctie gedaan en zonder dat ik het door had had ik een compleet ander woord aan geklikt dus maarja kan gebeuren Lol gr bonsai1.2