Je schrijft om de boom aan te duiden LARIX.....; Moet het niet SALIX zijn?
Volgens mij kan je deze boom in bezemvorm veel natuurlijker opbouwen dan als treurvorm, maar je zal de entplaats bij eender welke stijl blijven zien.
Je kan best plezier hebben aan deze boom, is volgens mij niet geschikt om bonsai, je hebt 2 verschillende bomen een kaars rechte stam dat zal wel een es zijn met daarboven het takken gestel geent van een salix wilg, dat is gewoonweg onnatuurlijk, heb er zo ééntje gehad gedurende verschillende jaren is nooit iets geworden.
Ivan schreef : Je schrijft om de boom aan te duiden LARIX.....; Moet het niet SALIX zijn?
Volgens mij kan je deze boom in bezemvorm veel natuurlijker opbouwen dan als treurvorm, maar je zal de entplaats bij eender welke stijl blijven zien.
Klopt!!schrijffoutje...sorry
en inderdaad,aan een bezemvorm had ik zelf ook al gedacht.
Als je hem mooi volgrooid krijgt denk ik dat de zichtbaarheid van de entplaats wel redelijk gaat meevallen...
alpine schreef : Je kan best plezier hebben aan deze boom, is volgens mij niet geschikt om bonsai, je hebt 2 verschillende bomen een kaars rechte stam dat zal wel een es zijn met daarboven het takken gestel geent van een salix wilg, dat is gewoonweg onnatuurlijk, heb er zo ééntje gehad gedurende verschillende jaren is nooit iets geworden.
Heb je daar ook per toeval geen foto's van???
Om eens een idee te krijgen...