Lijkt me een leuk idee. Persoonlijk ben ik niet echt voorstander van dit soort sets, je weet nooit wat je krijgt. Maar moest deze set niet te duur zijn wil ik alle vooroordelen even links laten liggen. Let me know...
Laast bewerkt: Post by kevofski.
Discussie gesloten.
Re: Op zoek naar binnenbonsai
13 jaren 1 maand geleden #4891
Je kent me inmiddels een beetje. Ik doe graag mee, en wil wel eens proberen wat er uit zo'n pakketje te halen is. Ik heb in jouw winkel een openstaande rekening voor zaden lopen. Die laat ik nog even open, zodat alles in een pakket verzonden kan worden. Of gaat het nog wel even duren voor je eea besluit?
J.
Discussie gesloten.
13 jaren 1 maand geleden #4927
Hallo,
Het aanbieden van een binnen-starter-set lijkt mij een goed idee. Ik heb daar zeker interesse in. Wegens beperkte ruimte op mijn balkon heb ik reeds een Serissa, Ficus en een Muraya. Waar ik tegen aan loop is de droge lucht binnen. Vooral de Serissa heeft het moeilijk (veel zwarte blaadjes). Kortom, als de aangeboden boompjes bestand zijn tegen de droge lucht binnenshuis, doe ik mee. Groet, Ramses
Discussie gesloten.
13 jaren 4 weken geleden #5028
Eindelijk een set samengesteld, met de ligustrum als geschikte binnen-bonsai. De informatie:
Een Ligustrum delavayanum, met pot, draad, gaas en mest.
Probeerprijs 12,50 (excl verzending a 7,50)
Stuur mij een email met je adresgegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. als je een set wilt proberen; je krijgt dan van mij een mail met het verzoek tot betaling.
Groet,
Oscar
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Discussie gesloten.
13 jaren 3 weken geleden #5083