In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

Grote bonsai onderschaal 4 jaren 5 maanden geleden #86293

• CactusPlus
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
  • Ontvangen bedankjes 0
Hey gebruikers van het Bonsai Empire forum,
Misschien niet een gebruikelijke post maar ik heb jullie hulp nodig.
Ik wil graag een bonsai kopen van de bonsai shop, maar ik weet niet welke onderschaal het beste past bij het boompje dat ik wil kopen.

Ik zou graag www.bonsaishop.nl/bonsai-kopen/bonsai-bo...rpus-20cm-blauwe-pot willen kopen, maar alleen als deze mooi op www.bonsaishop.nl/potten/onderschotels/o...auw-rechthoekig-28cm past. Past dit mooi? of heb ik dan een veel te groot onderschaaltje?

Als dat niet mooi kan dan zou ik graag de iets kleinere bonsai willen bestellen: www.bonsaishop.nl/bonsai-kopen/bonsai-bo...rpus-15cm-blauwe-pot . Past deze op www.bonsaishop.nl/potten/onderschotels/o...auw-rechthoekig-15cm ? of moet ik dan de grote variant hebben. En past die dan mooi!?

Ik heb hier heel lang overnagedacht maar het lukte me niet om hier zelf uit te komen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Grote bonsai onderschaal 4 jaren 5 maanden geleden #86295

• rorror
  • rorror's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 307
Ik heb niet op de website gekeken.
Maar heb je geen optie om de 20cm onderschaal te kopen?

Grote bonsai onderschaal 4 jaren 5 maanden geleden #86296

• rorror
  • rorror's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 307
Ik zie nu dat de 20cm onderschaal er niet is, misschien kan je ze mailen om te vragen of ze die toch nog hebben.

Op de site staat staat het onderstaande. Dus bestellen kan je nu niet, maar je kan wel de mail alvast sturen.

Let op: i.v.m. enorme drukte in onze webshop kunt u momenteel niet bestellen. Wij gaan de eerder geplaatste orders eerst verwerken, komende woensdagmiddag is de online winkel weer open.

Grote bonsai onderschaal 4 jaren 5 maanden geleden #86298

• leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 2541
Ik heb je vraag doorgezet naar de eigenaar van de site, die in directe verbinding met de shop staat.

• Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts