Hi,
Mijn naam is Roos een nieuwe hier op het forum. Tot nu toe alleen nog maar meegelezen. Ik kom net terug van 5 dagen vakantie en mijn huisgenoot zou de bonsai op het balkon af en toe water geven. Blijkbaar heeft ie dat toch niet gedaan want bij terugkomst was mijn Theezans helemaal verdroogt. Heb hem direct verpot en geen moment te vroeg want hij was eigenlijk al één en al wortel. Mijn vraag aan jullie is: Moet ik alle blaadjes eraf halen zodat ie nog nieuwe kan maken of moet ik ze laten zitten en wachten tot de natuur ze er zelf af gooit. En: raden jullie aan om de plant te voeden? Hij staat natuurlijk net in nieuwe bonsai aarde,....
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Boompje zag er nog niet zo slecht uit, je had hem gewoon eens goed water moeten geven en volgend jaar verpotten, hoe en met wat vind je hier allemaal op de site terug,bonsaiaarde is gewoon commercieel gedoe.
Het was inderdaad zoals lb zegt beter geweest dat je eerst je vraag had gesteld.
Ik hoop dat je niet teveel wortels gesnoeid hebt?
Voor nu zeker niet in de zon zetten, ergens in de schaduw.