Dit is een aucuba Denk ik.. En Nee geen bonsai, een bonsai is een Kleine "BOOM" die de vorm en het uiterlijk Heeft van een grote Volwassen boom.....
Dit is een takje, met twee scheuten en enorme bladeren.....
Ik denk niet dat deze soort zich leent voor bonsai(Denk niet echt dat die bladeren goed verkleinen en zo)
leatherback schreef : Ik neem aan dat dit een grapje is?
Dit is een kamerplant in een pot. Heeft absoluut niets met bonsai te maken, sorry.
waarom zou je aannemen dat dit een grapje is? De meeste mensen denken dat bonsais uit bonsaizaad komen,...
@vdkke er zijn geschiktere soorten om bonsai uit te vormen. Ik beveel je iets aan dat je het gehele jaar buiten kan houden, een plant die van nature al wat kleinere blaadjes heeft en geen te hoge eisen heeft qua verzorging. Je "bonsai"/plant die je nu hebt zal alleen maar tot frustratie leiden... Als beginner geef je best geen hopen geld uit, dus ga je beter aan de slag met simpelere, goedkopere maar wel meer geschikte planten om een "bonsai" uit te vormen. Verzorging en geduld staan zowat op de eerste plaats bij bonsai,... dus dit kan je zeker met jonge plantjes leren!