Een ficus ginseng is een dikke wortel waarop ficus word geént, maar welke?
Is dat standaard 1bepaalde soort, of zijn er verschillende?
Ik heb anderhalf jaar geleden een stekje genomen van deze ficus ginseng
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Hoi cetinel, het blad lijkt wat op die van Benjamina's. Volgens mij kan er van alles op die ginseng wortels geënt worden (qua ficus). Kan 't verkeerd hebben hoor. zou net zo goed microcarpa kunnen zijn, wat doorgaans op deze wordt geënt
WesleySeeuws schreef : Hoi cetinel, het blad lijkt wat op die van Benjamina's. Volgens mij kan er van alles op die ginseng wortels geënt worden (qua ficus). Kan 't verkeerd hebben hoor. zou net zo goed microcarpa kunnen zijn, wat doorgaans op deze wordt geënt
Hoi Wesley, het is Omdat iemand opperde dat het geen Benjamin a was volgens hem, toen ik zei Benjamina Stek... Wat het exact wel was Wist hij ook niet, vandaar mijn Vraag
Aha, de laatste foto maakt een hoop duidelijk! Heb er ook zo een, alleen weet ik niet zo uit het hoofd hoe deze heet. Zal vanmiddag even kijken of ik het naamkaartje nog heb. Er zijn wel vele varianten met dit blad. Mooie bast trouwens . Die van mij zijn veel jonger
WesleySeeuws schreef : Aha, de laatste foto maakt een hoop duidelijk! Heb er ook zo een, alleen weet ik niet zo uit het hoofd hoe deze heet. Zal vanmiddag even kijken of ik het naamkaartje nog heb. Er zijn wel vele varianten met dit blad. Mooie bast trouwens . Die van mij zijn veel jonger
Heb anderhalf jaar geleden een stekje genomen... Dus ook nog heel Jong he