Ja dat was zeker niet kleinerend bedoelt, ik lach nogal vaak met mensen maar meen dit niet. Soms kunnen er wat verwarringen ontstaan, daarom bestaan er smileys, die ik ook in die zin heb toegepast. Ik kan zelf ook eens een grapje over mij smaken. De een ziet dit als grappig de ander neemt het serieus. Ik zal er in de toekomt rekening mee houden dat je dit niet zo graag hebt.
En social media???? In het echt ben ik ook zo! Droge humor, altijd klaar voor een grapje te geven en/of te ontvangen.
Wat nelis zegt is een feit. Als een bakker op een bakkersforum gaat vragen "zijn dit pistolets?" Dan komt dat raar over. Maar het is natuurlijk moeilijk elke plant te kennen, zeker de heel verschillende soorten die toch op elkaar gelijken. Ik denk dat in "het groen" waar je werkt niet zoveel over de soorten gepraat wordt. Want je zou inderdaad veronderstellen dat iemand bij het groen inheemse planten zou herkennen. Velen denken het, nelis vraagt het...
En noem geen mensen zomaar laf als ze je al geholpen hebben...
Moest je niet geholpen worden en er komt enkel commentaar, grapjes en gelach dan zou ik je nog begrijpen. Maar je wordt hier door vele mensen geholpen!