Hoi medeleden,
Een paar vragen over een hedera.
Ik kan mij herinneren dat LB daar eens een topic over had,maar kon het niet terug vinden.Jammer want ik heb denk ik dezelfde vragen als hij.
Kun je van een hedera een bonsai maken?
De stam is vrij dik zo,n drie cm de stam een meter.Het is de hedera met klein blad groen en wit van kleur. Ik moest hem wel van een schutting halen.
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
BEDANKT DL, dat ziet er inderdaad imposant uit zeg.Vraag me af hoe oud die is..En wat ik me ook afvraag welke methode je moet gebruiken om er stijfheid in te krijgen. Immers een hedera staat nou niet echt bekend om zijn strakke sterke takken
Geinig inderdaad de stam is rondom behaard en lijkt inderdaad op een yeti.
Maar denk jij dat ,in kringen van de bonsai wereld, een beetje neerbuigend en niet echt serieus naar een hedera bonsai wordt gekeken?
hercules schreef : Geinig inderdaad de stam is rondom behaard en lijkt inderdaad op een yeti.
Maar denk jij dat ,in kringen van de bonsai wereld, een beetje neerbuigend en niet echt serieus naar een hedera bonsai wordt
Gedaan
Voor wie de yeti nog niet kent zie foto
En aan sandev's versie valt weinig af te dingen behalve dan dat het een fraaie bonsai is!
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken