Hoewel de foto's zeker aan een wilg doen denken, lijkt het op de eerste foto dat de plant tegenoverstaande bladeren heeft, en ontspringen er dus ook twee takken tegenoverstaand. Als dat zo is kan het geen wilg zijn.
Is het blad meerkleurig dat je aan een salix integra denkt? Ik zie geen spoor van roze.
Ivan schreef : Hoewel de foto's zeker aan een wilg doen denken, lijkt het op de eerste foto dat de plant tegenoverstaande bladeren heeft, en ontspringen er dus ook twee takken tegenoverstaand. Als dat zo is kan het geen wilg zijn.
Is het blad meerkleurig dat je aan een salix integra denkt? Ik zie geen spoor van roze.
Nee ik denk hieraan omdat hij in de zomer roze-wit staat net zoals op die foto op de link die ik gepost heb. Ook zijn de bladeren hier en daar al wat wit gevlekt zoals de integra. Nu 100% zeker ben ik het niet!
Bladeren en takken tegenoverstaand?
Ook de overvloedige uitloop op stam en dikkere takken doet aan wilg denken.
Maar eveneens cornus (kornoelje) lijkt me mogelijk. Je kan even op Google de bladeren van bonte soorten vergelijken.
Ivan schreef : Bladeren en takken tegenoverstaand?
Ook de overvloedige uitloop op stam en dikkere takken doet aan wilg denken.
Maar eveneens cornus (kornoelje) lijkt me mogelijk. Je kan even op Google de bladeren van bonte soorten vergelijken.