@mazzel: heb je zeker slim bekeken zo je bonsai tafel te maken dat die in de winter ingepakt kan worden, heb er ook aan zitten denken maar ben nog een beetje aan het inproviseren hoe ik dit het slimst aan kan pakken..
had ergens in me achterhoofd ook al een idee om er een bouwlamp in te plaatsen, zodra het winter is en heel hard vriest plaats ik een timer op me bouwlamp zodat die bijv 2x per 24uur een kwartier aanspringt om de boel een beetje op te warmen dan is het bijv in me kasje -3 en erbuiten -8 plus de wind kracht die je vermijd door je kas want dan ligt de gevoels tempratuur nog veel lager en dit is niet echt goed voor me boompjes
verder ben ik ook nog flink aan het denken om zelf een waterings systeem te bedenken voor als ik bijv 2 weken op vakantie ga de boel toch bewatert gaat worden maar dit is wat moeilijker haha maar ik ga iig zeker iets verzinnen.
@ruben: wat heb jij er veel zeg haha ik moet nog goed me best gaan doen wil ik jou ooit gaan inhalen..
@mij zelf: ben later blij als ik me eigen huisje heb dan komt er een tafel tegen me schutting van 5 meter lang en deze plant ik helemaal vol haha