geen slecht woord over mvr droste. ze is de satsuki madam van belgië, altijd vriendelijk en behulpzaam.
het is een klein tuintje maar wel mooi en modern ingericht.
heeft een klein aanbond aan pre bonsai van verschillende soorten, en een ruim aanbod in verschillende satsuki.
haar prijzen zijn veel schappelijker dan bij ginko of bauwens voor de zelfde grote/kwaliteit enz.
heb het zelf vergeleken ondertussen.
ik weet niet hoeveel ze heeft staan, want ik ga er nammelijk altijd een kijkje nemen met de opendeur. dan staat alles van haar er en de rest levert lodder bij, die komt de overschot ook terug halen achteraf, dus heb geen zicht op de hoeveelheid er nu zou staan.
je krijgt ook normaal een fotoboek met naam en prijs van elke satsuki die ze verkoopt. zodat je ook nu nog kan zien hoe die bij haar gebloeit heeft. alleen jammer dat je er nu pas kunt passeren anders had je ze echt zien bloeien.
tis geen daguitstap waard(te klein voor) maar zeker de moeite om binnen te springen als je er passeert.
heb er zelf 3j geleden mijn satsuki saiko gekocht bij de opendeur en kreeg er toen haar boek bij die pas uit was toen.