Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

Juniperus itoigawa 7 jaren 9 maanden geleden #61328

• Tom81
  • Tom81's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 139
Zeer mooie boom, complimenten!

Qua potkeuze kan ik je geen deskundig advies geven. Maar gevoelsmatig sluit mijn voorkeur aan bij de lotus optie van Marcel.

Groet,
Tom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperus itoigawa 7 jaren 9 maanden geleden #61329

• marcellucas
  • marcellucas's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 718

DavidRoussel schreef : Ik vind persoonlijk het beste om naar Danny te gaan met een boom die in verder stadium is, in de verpot periode kun je de kluit in een stoffen verpakking beschermen (eventueel wat bubbel plastic eromheen) en daar kun je kiezen uit honderden soorten potten en je boom in de pot plaatsen.
Is denk ik de beste manier om geen pot te kiezen en te kopen.
Daarbij kun je nog zijn mening vragen wanneer je twijfelt tussen verschillende potten.

eigenlijk zou je alleen moeten verpotten in een zaak waar 100en potten aanwezig zijn :P

Juniperus itoigawa 7 jaren 9 maanden geleden #61335

• DavidRoussel
  • DavidRoussel's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 504

marcellucas schreef :

DavidRoussel schreef : Ik vind persoonlijk het beste om naar Danny te gaan met een boom die in verder stadium is, in de verpot periode kun je de kluit in een stoffen verpakking beschermen (eventueel wat bubbel plastic eromheen) en daar kun je kiezen uit honderden soorten potten en je boom in de pot plaatsen.
Is denk ik de beste manier om geen pot te kiezen en te kopen.
Daarbij kun je nog zijn mening vragen wanneer je twijfelt tussen verschillende potten.

eigenlijk zou je alleen moeten verpotten in een zaak waar 100en potten aanwezig zijn :P

Moeten is een groot woord maar het is wel een luxe ;)

Juniperus itoigawa 7 jaren 9 maanden geleden #61361

• pvdb_bonsai
  • Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Ontvangen bedankjes 46

Auk schreef :

Marco buijsman schreef :

pvdb_bonsai schreef : Marco, totaal niet! Heel slechte keuze vind ik dit. Marcel, in zijn begin jaren stond hij in zo een potje. Eerlijk gezegd: niet meer.

Das een stellig antwoord. Kun je die toelichten? Of ik dat meer jouw gevoelskwestie Patrick?

Vorm kan denk ik wel, maar de kleur is echt geen match.

Hey Marco,

dat is gewoon smaak, of mijn gevoelskwestie. Ik vind de kleur niet erg passen en het potje is te plomp voor deze boom. De pot waar hij nu in staat is een trainingspot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marco buijsman

• Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts