David, ik reageer vanuit mijn visie op jouw foto's. Ondertussen ben ik ook wat wijzer geworden. Ge volgt les bij Danny, en die heeft zijn reden om de boom zo te styleren. Waarom vermeld je niet dat de top ongemoeid blijft omdat er nog groei nodig is om een goede top te creëren? In dat opzicht maak ik geen foute conclusies. Als je een woordje uitleg geeft over hetgeen jullie gedaan hebben met de boom en waarom, dan krijg je een heel andere reactie van mij. Het blijven slechte foto's, maak u eigen om foto's te nemen vanuit het hart van de boom( ooghoogte), alle anderen zijn leuk maar niet om te laten beoordelen. En ik heb niet gezegd dat je niets van bonsai kent, enkel dat als je mij beschuldigt van alleen maar bomen te showen dan twijfel ik aan uw kennis. En ik weet maar al te goed dat er vele wegen leiden naar Rome, ook ik koop geen bomen van 20000€.
En als je les volgt bij Danny, dan zit je zeker goed( en dat is iets wat jezelf hebt besloten, ik juich dat alleen maar toe). Ik heb heel veel respect voor deze mens.