Teye01 schreef : Zou leuk zijn als het echt het zaadje is dat ontkiemt is.
dat zal dan vast wel he! daar gaan we gewoon van uit,wat zou het anders zijn??
Ik had ook een keer zaadjes geplant en toen waren het niet de zaadjes, maar onkruid wat was ontkiemt . Maar ik weet ook niet of in de grond die Edwin heef gebruikt onkruid kan groeien (had namelijk zand uit de tuin nodig).
Heb geen tuingrond gebruikt, gewoon zaai en stekgrond. Volgens mij is het gewoon een granaatappeltje dat opkomt. Zo niet dan maak ik er gewoon een bonsaipaardebloem
Even algemeen over de granaatappelboom, kan deze uitlopen op de stam? Ik heb er een van een aantal jaren oud, met alleen op 1 plek uit de stam blaadjes. Wat kan ik hier aan doen?
Da's geen boom maar een klaproos. Eenjarig spul.
Normaal gesproken worden die zo groot als de papaver er achter.
Dit zaadje was in een klein hoekje terecht gekomen en 't plantje is klein gebleven - maar wel in bloei geraakt.
Nou tot nu toe blijft t maar bij een zaadje dat lijkt te ontkiemen (of zal het toch onkruid zijn). Iemand een idee waar je goede zaden voor een granaatappel kan kopen. Kan ze in tuincentra niet vinden. Heb ook gezocht naar granaatappelboompjes maar die waren ook niet in de diverse centra aanwezig. Maakt het nog uit of ik de kleine variant (nana) of de normale granaatappel zaden of eventueel boom koop?