@ AlexW.
Wat ik eigenlijk bedoelde was dat het tafeltje voor de overwinter periode is en niet voor standaard binnen want dat gaan ze idd niet overleven.
Mijn fout
had het beter moeten neerzetten.
En Alex wat je zegt ze vergen veel onderhoud maar ik heb de tijd en heel veel geduld. Ik zou bij wijze van spreken midden in de nacht nog tijd maken voor mijn boompjes.
@Jman,
In eerste instantie wilde ik ook aardig dikke takken hebben alleen ik ben maar 1,68 meter en die takken waar jij het over heb hingen op 3 meter hoogte dus word lastig om dan zo'n tak te pakken.
@Hank,
Last but not least.
Ik was zeker wel van plan de stekken buiten te zetten hoor zodra ze een beetje geworteld zijn en redelijk stevig staan. En inderdaad zoals ik in mijn vorige bericht al schreef (denk ik) Wil ik ze volgend jaar in de volle grond zetten om de stam te verdikken, vandaar ook het idee het doodhout wat er aan zit toch maar weg te halen met de tijd ivm stamdikte.
Ik vond de stekken best wel apart en wil hier ook proberen iets moois van te maken. Maar het is voor mij ook gedeeltelijk een leer traject.
Foto 4 zijn niet mijn kinderen dat zijn de neefjes van mijn vriend.
Ik heb 2 meiden en die je op de foto, op de foto ziet zijn 2 jongetjes
Greetzzz Lady E.