Tom Haest schreef : Kben benieuwd, hou ons op de hoogte, he.
Hierbij.. Het overzicht staat online: bonsaitechniek.nl/gezondheid/waarom-gaan-bonsai-dood-in-de-winter/
Bij elke sectie staat ook wanneer de rest hiervan online komt; Die ben ik aan het opmaken & inplannen in het CMS.
Als het goed is kan je een bericht krijgen als dingen online komen; Je kan je abooneren op de site.
Tom Haest schreef : Kben benieuwd, hou ons op de hoogte, he.
Hierbij.. Het overzicht staat online: bonsaitechniek.nl/gezondheid/waarom-gaan-bonsai-dood-in-de-winter/
Bij elke sectie staat ook wanneer de rest hiervan online komt; Die ben ik aan het opmaken & inplannen in het CMS.
Als het goed is kan je een bericht krijgen als dingen online komen; Je kan je abooneren op de site.
Mooi zo, kijk al uit naar de updates.
Wanneer ik mij probeer in te schrijven op de feed krijg ik echter wel volgende boodschap van feedburner: "The feed does not have subscriptions by email enabled"
Da's hinderlijk! Ik moet eens gaan zoeken. Heb helaas geen programmeur in dienst zoals Oscar, dus ik met het zelf uitvissen wat er mis gat. Gaat niet vandaag of morgen worden vrees ik!
Vrees dat de leverancier die het template van mijn site gemaakt heeft, failliet is. Ik zal over kerst oid een nieuw temmplate moetenbouwen. Ik kan geen nieuwe mailing server op de site opnemen
Vrees dat de leverancier die het template van mijn site gemaakt heeft, failliet is. Ik zal over kerst oid een nieuw template moeten bouwen. Ik kan geen nieuwe mailing server op de site opnemen
Ik ben blij te kunnen melden dat de site compleet opnieuw online gekomen is. Wel betekent dit dat alle mensen die al ingeschreven waren, nu niet meer aangesloten zijn op de newsfeed .
Als je deposts leuk vind, nodig ik je dan ook uit om weer je email adres achter te laten.