Onderwerp:

Nieuw hier, even voorstellen. 11 jaren 10 maanden geleden #14940

• dsdevries
  • dsdevries's Profielfoto
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Ontvangen bedankjes 102
Hoi Robin,
Welkom op dit forum. Ik moet je zeggen, jouw bedrading is echt super! ik heb nog nooit een beginner zo zien bedraden! chapeau! Hier en daar misschien ietsje te strak en te veel omwentelingen. En zoals alpine al zei: Normaal gesproken ontnaald je de takken tot je een klein looftoefje overhoudt aan het einde van de tak en bedraad je door tot je bij dat toefje aankomt.
In dit geval maakt het nog niet zoveel uit dat je takken niet helemaal tot het einde zijn door bedraad, het gaat namelijk om een eerste stijling. Ik denk dat je in de komende jaren sowieso het loof nog veel dichter naar de stam moet zien te krijgen. Dit doe je door backbudding te promoten (google maar even). Pas dan wordt het echt interessant om de looftoefjes individueel te bedraden en in gelid te zetten.

groet,
Daan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nieuw hier, even voorstellen. 11 jaren 10 maanden geleden #14948

• Robin887
  • Onderwerp Auteur
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Ontvangen bedankjes 2
Bladgroen: Dankuwel! Ga ik zeker ook nog even doen, zag al dat de top een beetje begon te hellen, ondanks de bedrading.

Daan: dankuwel, erg leuk/fijn om dit te horen, ben er ook heel erg mee bezig. Leuke hobby!!
Maar nu snap ik dus ook wat er bedoeld werd, zal eens kijken of ik hier nog wat meer info over kan vinden, was er zelf ook al wel over uit dat dat nodig was. Wist alleen nog niet goed hoe het benaamd werd.

gr Robin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren